torsdag 18. februar 2010

Nøstebarndress - desidert mest brukte strikkeplagg!!

Denne dressen strikket jeg litt etter at eldstemann ble født for snart 3 år siden... Jeg har ikke blogget den før, mens synes den fortjener en plass i bloggen. Eldstemann brukte den masse, og minstejenten har brukt den fra hun var ca 2 mnd og helt frem til no:-) (Hun er 8 mnd). Men nå skal jeg pakke den vekk.. håper noen kan få bruk for den senere en gang :-). Men dette er i allefall et plagg som lønner seg å strikke!! For denne er så god! Storesøster i huset har også et eksemplar HER. Den er i bruk hver eneste dag den også! Så selv om det kan være litt kjedelig å begynne på eksemplar nummer tre... er det bare å innse at lillesøster MÅ HA en ny en - hun skal jo i barnehagen og alt til høsten. Jeg kvesser pinnene og planlegger ny dress. Ble veldig innspirert av DENNE :-) Hmmm..ser at lilla er en gjennganger hos meg... Vi får se hva det blir til. Må bare gjøre ferdig buksen og tunikaen fra forrige innlegg først.

1 kommentar:

Janes hobbykrok sa...

Delig med slike varme gode plagg. Må jo være god å bruke også. Flott og nyttig dress. Ha en fin dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...