onsdag 7. juli 2010

Jeg Vant!!!

Jeg som aldri har vunnet noe som helst, ble med på give away i Wigdis sin blogg. Ta en titt, den er vel verdt et besøk! Og jammen meg vant jeg ikke 1. premien - 300g nydelig wollmeise lace garn!! Garnet er heelt utrolig nydelig med fantastiske farger! Vanskelig å få frem fargene på bildet. Tuusen, tusen takk Wigdis!


Og sjal rykket ganske kjapt opp på 1.plass på prioriteringslisten min... Jeg har bare strikket Kiri sjal tidlligere, men det har bare vært gaver..så denne gangen skal det ENDELIG bli sjal på meg selv:-) Jeg kan nesten ikke vente..gleder meg sånn til å bruke det. Garnet kom i posten idag, og jeg er allerede begynt.. Herlig kort fikk jeg fra Wigdis også:-) Oppskrift på Kiri finner du foresten HER (oppe på venstre side)

Barnehage prosjektene mine får dermed konkuranse av Kiri.. Heldigvis er jeg allerede godt i gang. Buksen trenger bare trådfesting (blæ...), mens jeg er igang med arm nummer to på kragejakken! Så det blir nok ferdig til barnehagestart likevel..(Forøvrig er barnehage start 2.august...og selvom det er kalde sommere her i vest..er det vel neppe nødvendig med ulldress på den tiden..)

3 kommentarer:

wigdis sa...

Gleder meg til å se sjalet. Synes du er kommet langt allerede.
Den buksa ser deilig ut og så lekre farger du har brukt. Tror nok du blir ferdig med det du skal, du strikker nå rimelig fort da.
Ønsker deg en flott helg.

Fru Keilegavlen sa...

Flott bukse og gensar du strikkar!! Gler meg til å sjå sjalet ferdig. Ønskjer deg ei fin helg.

Bente sa...

Gratulerer med premie! Så gøy! Skjønner godt at du kastet deg over et sjal med en gang.
Buksa du strikker ser superfin ut også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...