søndag 28. august 2011

Prøver meg på heklet teppe:-)

 Etter at jeg i forrige innlegg skrev at jeg faktisk aldri har heklet et teppe ferdig.... så måtte jeg bare hoppe i det. For jeg har startet på heklede tepper mange ganger (vi snakker babytepper altså), og kan nesten ikke tro at jeg faktisk aldri har heklet et ferdig. Så da så..da må jeg vel bare hive meg over heklenålen... Alle strikkeprosjekter er lagt på vent til teppet er ferdig. Heldigvis har jeg et enormt lager av nøstebarnull.. så jeg bruker det, både totråds dobbelt og tretråds. Heklenål 4,5. Må bare kjøpe inn litt mer hvit til bunnfarge..for det går noen hesper av det. Oppdatering kommer når teppet er ferdig, om ca 70 lapper til...?!
ca 30 lapper er ferdig:-)

6 kommentarer:

Tilla sa...

Nyyyydelige farger!

to vrange sa...

Det blir kjempeflott!

Renathe sa...

Lykke til ! Ser nydelig allerede!! <3

Myrte ♥ sa...

Nydelige farger! Det ser ut til å bli et flott teppe =)

m breimo sa...

kjempefint,har du heklet det sammen.

Anonym sa...

Hvor kan jeg finne oppskrift på dette? Superfint:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...