lørdag 19. november 2011

"Smile-tunika:-)"


Man har jo ikke mer gøy enn man lager selv sant? Jeg laget en gang en tilsvarende "smile- genser". Den ser du her. Den ble liggende litt for lenge i vaskekjelleren... og når den endelig ble vasket hadde den mange bittesmå hull:-( Jeg misstenker sterkt at det rett og slett er mus som er synderne... genseren var det bare å kaste.

Men nå har jeg endelig sumlet meg til å strikke et nytt smile prosjekt. Veldig gøy og godt likt av mottaker:-) Men myyye arbeid med å strikke inn rundinger i ulike farger. Tunikaen er ellers en oppskrift fra nøstebarn og jeg har brukt 2-tråds garn fra samme stedet.

9 kommentarer:

siwi sa...

For en gøy tunika, rett og slett et antrekk til å bli glad av!

Renathe sa...

hihi så søt den var! mange morsomme uttrykk der ja! :) <3

Sysleglad sa...

Så stilig! Kan jo brukes til en leksjon i følelser og den der :)

Beate sa...

Så søt! Og veldig god ide!

Monstermønster sa...

Så fin! Jeg husker den forrige genseren, den gjorde inntrykk!

Judith sa...

Så festlig, den likte jeg, helt original!

Anonym sa...

Hei, for en artig tunika - og for en fin strikkeblogg! hilsen fra oss i nr 15 og 11 :)

Bente sa...

Så utrolig kul tunika! Jeg skjønner godt at mottaker er fornøyd. :)

Aleksandra above the Arctic Circle 69° 40' 33" N, 18° 55' 10" E sa...

så morsomt og søt tunika! :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...