søndag 27. oktober 2013

Muse-votter


Votter på en kveld..? Det gikk nesten, men det gikk med litt av neste formiddag også. Får jeg først en ide, så gir jeg meg ikke... bare synd ideene nesten alltid kommer rett før de skulle vært ferdig. Tror jeg har litt forbedrings-potensiale i forhold til planlegging. Vottene er en ekstrapresang til niesen min som hadde to års bursdagsselskap i dag. Etter er eget mønster. Håper de passer. Tror de er sånn ca 1-2 år. De passet til ett- åringen min også.. så hun skal få hun og. For inni har de også. I alpakka. Deilig myke.
Også synes jeg det er veldig gøy når de får ansikt og kan lekes med. Det synes 1-åringen også.


5 kommentarer:

Guro sa...

Så skjønne!

Monstermønster sa...

Supersøte!

jeamomentsinlife sa...

Så fine votter :)

Ønsker deg en fin helg :)

LisaM sa...

SÅ herlige votter! Flink du er!

Fant masse inspirasjon i bloggen din, så jeg legger meg til som følger!

God søndagskveld ønskes deg!

Hanne P. sa...

Hei Hanne!

Har du oppskriften til teppet du lagde i slutten av oktober i 2011? :)

Skulle så gjerne laget ett sånt selv :)

Hilsen
Hanne :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...