fredag 27. mars 2015

Jippi! Genser til meg!



Endelig har jeg strikket noe til meg selv!! Valget falt på noe helt enkel; college genser fra strikk mer til nøstebarn. Jeg har lenge ønsket meg en genser i tynn ull og har nok vært veldig pittelitt misunnelig på jentenes store beholdning av tynne ullgensere. Endelig har jeg min helt egen!!



Genseren er veldig enkel og bare masse rettstrikk. Ragland felling med fire masker rillestrikk mellom fellingene. Dette syns jeg ga en fin effekt. Jeg strikket genseren ekstra lang fordi jeg liker best lange gensere! Garnet jeg brukte var holst supersoft, pinne 2,5 og 3.





2 kommentarer:

Snuppesnella sa...

Fin dame i fin genser !
Passet jo perfekt. Flott farge. :-)

reSIRIkulert sa...

Luksus å unna seg ein egenstrikka genser! ;) Eg har òg tenkt tanken meir enn ei gong..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...