fredag 10. juli 2015

body og bukse



Symaskinen går varm for tiden..og det blir lett sene kvelder. Etter litt prøving og feiling klarte jeg å sy en ganske bra ullbody med stoff fra ull på rull, janus. Buksen er sydd etter mønster fra speiltvillingene. Jeg strevde endel med å få til lommene, men ble tilslutt ganske fornøyd! Passet gjorde det og, til minstejenten i ca str 74. Frister veldig å sy bukse til 3 åringen også..men i kveld skal symaskinen få fri og jeg skal kose meg i sofaen med strikketøyet!!
Skal se om jeg får oppdatert med actionbilde i morgen.


3 kommentarer:

Birgitte sa...

Det er kjekt å kose seg med symaskinen. Fine klær du viser frem her! Fin detalj med lommene:)

LisaM sa...

Så fine plagg du har sydd!:) Du må gjerne vise frem flere;)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...