søndag 25. januar 2009

En blogg blir til...

Da føler jeg at jeg har brukt mye tid på å sette meg inn i hvordan bloggen fungerer..er litt treig med data og sånn, så må ta tiden til hjelp. Har til og med lagt inn et helt bilde..he,he... det skal bli flere altså, men er så travelt når jeg jobber hver natt.. Dette er min tredje natt, bare en til no, så har jeg fri noen dager. da skal det bli bilder:-)

Når det gjelder strikkingen, så er det babyteppet jeg holder på med nå. Har det med på jobb jeg da.. ganske greit. Men merker at det begynner å gå saktere no. Blir jo litt lei av å strikke noe så stort m endel mønster.. Men er sikkert lurt å bare stå på:-) Ellers blir det nok fort en "ufo"...

Skal se om jeg får lagt inn bilde av prosjekt babyteppe senere.. (Det er ikke mor Signes babyteppe jeg snakker om no - det er ferdig)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...