onsdag 14. oktober 2009

Euro-sokker.. for den slunkne lommebok.

Vet ikke helt hvor mye penger jeg bruker på garn jeg... tror egentlig ikke jeg vil vite det heller. Men siden vi nettopp har hatt dåp for minstejenten, er det naurlig nok ikke særlig mye til overs til det store shoppingraidet i den lokale garnbutikken. Ble derfor glad når jeg fant dette garnet på Europris.. 14 kr for 100 gram må jo sies å være overkommerlig. Ok, det inneholder litt mer akryl enn det jeg er vant til. Men til den prisen tåler jeg det. Og en fargeklatt må det jo sies å være!! Skal bli sokker til storesøster og meg selv:-)
For ordens skyld skal jeg nevne at jeg i forrige uke brukte 184 kr på garn til et par (!) sokker til meg selv.. Så da er det gjerne greit å roe seg ned litt.
Ha en fin dag:-)

1 kommentar:

Nitus sa...

Så fine sokker:-)
Jeg synes dette garnet ikke var så ille for å være til en rimelig pris.
Skal strikke flere sokker og votter av garnet.
Ha en fortsatt fin dag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...