lørdag 21. mars 2015

Garnlykke

Denne uken har forsvunnet i lumske symptomer, syke barn, våke netter og alt som hører med når hele familien er rammet av omgangssyken. Sånt må man regne med når man har 4 barn, men det er likevel utrolig kjedelig..for man håper jo i det lengste å slippe unna...

Når det da dumpet ned hentelapp i postkassen til meg, midt i symptombildet, da reiste jeg meg fra sofaen og hev meg i bilen. Syk eller ikke. Garnet skal hentes med en gang! Så lykkelig kan man bli over å få pakke i posten.. Så får vi håpe den postansatte på Meny slapp unna de lumske symptomene mine..pakken fikk jeg iallefall med meg hjem!

En hel spole! Nydelig fargespill som ikke kommer frem på bilde. Og jeg skal strikke noe til MEG denne gangen!! Så får det ikke hjelpe at det nok ser litt upraktisk ut når jeg drar med meg en hel spole ut i hagen for litt strikk i solen..eller når jeg fortvilet prøver å få tørkerullholderen til å la spolen rulle gjevnt ut garn etterhvert som arbeide skrider frem... For å nøste opp små nøster, det gidder jeg ikke..det var liksom litt av vitsen at jeg skulle slippe unna det..

Rent fakta er ellers at garnet er supersoft fra holst garn, fargen heter damask og er 100%ull. Strikketøyet er en genser/ kjole til meg, så får vi se om det blir bra!

1 kommentar:

Unknown sa...

Så nydelig farge!
Er helt enig med deg. Hvorfor dele opp i små nøster når du endelig har en stor spole og kan strikke sammenhengene. Du sparer mye trådfesting på det. Jeg spoler heller aldri opp i mindre nøster om jeg er så heldig å ha store spoler av og til. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...