mandag 5. juli 2010

Tiden flyr!!

Jeg så på kalenderen en dag og det gikk plutselig opp for meg at det bare er fire uker til permisjonen min er over og hverdagen begynner for fult! Minstemann skal begynne i barnehagen og jeg skal begynne i ny jobb..! Det blir jo spennende å komme igang igjen, men hvordan i all verden skal jeg få nok strikketid til alle de planlagte prosjektene mine...? Jeg fikk litt panikk når jeg innså at det faktisk bare er fire uker igjen, derfor la jeg alle påbegynte prosjekter til side og laget en liste over det som bare MÅ være ferdig til barnehagestart. Den ble som følgende:
1. Nøstebarndress til minstemann
2. Rillestrikket bukse til eldstejenten
3. Kragejakke til eldstejenten

Så var det bare å komme seg på butikken og handle inn garn..har jeg nevnt at jeg bor i gangavstand til nøstebarnbutikken... det er farlig det... Garn og knapper er handlet inn i store mengder.. så nå er det bare til å strikke, strikke, strikke..for ferdig, det skal jeg bli:-)

Eldstejenten har foresten fått velge farger selv:-) Rosa, rosa, rosa..mamma, jeg liker rosa aller best... Så da så..må bare finne meg i det!

3 kommentarer:

Siren sa...

Ja, tiden flyr virkelig! Og jeg blir imponert hvis du klarer å strikke alt dette på 4 uker:) Kos deg med siste tiden av permisjonen din!

Elisabeth sa...

Koselig med gangavstand til Nøstebarn, men farlig for pengeboka vil jeg tro :) Morsomme og fine prosjekter du har foran deg de neste ukene. Gleder meg til å se dem :) Nyt de siste permisjonsukene!

strikkedilla sa...

Kjempemye fint i bloggen din. Liker slike blogger med masse strikk. Kommer så gjerne tilbake.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...