onsdag 10. juli 2013

Spenning i strikketøyet...



Midt i all Marius strikkingen min, datt to nøster Kauni ned i postkassen min. Særdeles raskt ekspedert og levert fra To damer. De hadde til og med håndskrevet en hilsen på følgeseddelen. Kan anbefales, jeg kommer garantert til å bestille der igjen.

Så tilbake til Kaunien. Typen er EQ, regnbuefarget med nydelig lange fargeskift. Marius-strikketøyet fikk raskt plass i kurven. Mottakerne kan neppe snu seg på magen enda og Marius tunikaene passer til en middels barnehagestarter. Dermed tar de neppe skade av å vente en uke ekstra.

Jeg la opp til en enkel genser og nistrikket meg gjennom vrangborden. Så kunne endelig striporamaet begynne. Spennende start med Orange, men hvor lang tid tar det før det går over i gult? Og når sniker grønnfargen seg inn i det gule? Slike spennende spørsmål må man ha svar på fort, dermed ble kvelden i går lang,...veldig lang. Og i kveld venter fortsettelsen...blir det blått? lilla? fiolett? Kan nesten ikke vente. Nerd sa du?, neida, bare litt over gjennomsnittlig interessert..

5 kommentarer:

Marihøna sa...

Jeg har også et regnbuenøste som jeg driver og planlegger noe med. Men er avhengig av å få ferdig noe annet først, så det må bare vente. Gleder meg til regnbuestrikk!

Guro sa...

Spenning i hverdagen det der:-) Har enda ikke prøvd regnbuegarn men det frister veldig!

Erica sa...

Det høres veldig normalt ut og veldig fristende. Lurer på om jeg skal knekke opp mitt EQ også, ser så mye flott rundt omkring i regnbueKauni og grått.

Ina sa...

Ajaj, regnbuestriper er særdeles avhengighetsskapende og forferdelig vanskelig å legge ifra seg! Burde stått en advarsel på banderolen ;)

Kaja Marie sa...

Så flott det blir, og så hyggelig at du fikk garnet raskt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...