lørdag 25. januar 2014

Blomsterkjole


Jeg har det gøy for tiden med å lage egne oppskrifter. Men så er det nå en gang sånn at det veldig ofte blir litt annerledes i virkeligheten enn det den opprinnelige planen var... Denne kjolen for eksempel - var tiltenkt mellomste, men ble alt for stor. Den passer jo nesten til eldstejenten (bildet), men ermene blir for kort.

Sånt må jeg vel bare regne med når jeg skal lage det selv... så får jeg bare håpe at jeg lærer underveis og at neste gang blir det bedre.. Det gjelder bare å ikke gi opp underveis.

Og denne kjolen... den skal få seg en skikkelig vask og strekk. Så passer gjerne ermene til eldstejenten også.

 
Påsydde detaljer har virkelig blitt en favoritt! Kjempegøy med små fargeklatter. Jentene liker de også veldig godt, og det er jo et godt tegn.
 
 

12 kommentarer:

LisaM sa...

Så søt kjole!:) Det er utrolig hva det hjelper med en vask;)
Flink du som designer selv. Jeg likte de påsydde detaljene veldig godt;)

Lisbeths Verden sa...

En riktig festlig kjole :) Den vil nok falle i smak hos eieren :), fin blogg som jeg gjerne vil følge fremover :) Hilsen Beth

Kirsti sa...

For en utrolig sjarmerende kjole med flotte detaljer! Synes ikke det gjør så mye med armene jeg:) Legger meg til som følger jeg:)

LivM sa...

Herlig liten kjole. Skal si du er dyktig!

Åse sa...

Råfin kjole, liker detaljene veldig godt :)

Erica sa...

Fantastisk kjole! Detaljene er jo supre, og det er jo det som er ekstra gøy med å mekke noe selv også: det lille ekstra.

Beate sa...

Veldig søt kjole!!

tantemaraj sa...

Så flott kjole!! Og når mottaker er fornøyd er alle fornøyd;) Gøy å kreere selv!

Siddis back home sa...

Så nydelig kjole!

sol sa...

Det var en koselig kjole. Greit med ting som kan strekkes og formes, så har man litt feilmargin :)

Knutine sa...

Herlig kjole,som vil bli masse brukt:-)
Ble inspirert nå :-)

Unknown sa...

Rålekker kjole med flotte detaljer :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...