torsdag 2. januar 2014

Godt Nyttår!!


Mange blogger har store, flotte årskavalkader nå ved nyttårstider. Veldig gøy å lese, men jeg må bare ærlig innrømme at jeg har mistet oversikten over hva jeg strikket i januar for lenge siden... 

Men strikket mye hele året, det har jeg. Det har vært opp og ned turer, mer strikketid fram til august da jeg enda hadde permisjon, mye mindre etterpå. Men så har jeg da strikket noen julegaver i høst, litt barselgaver og noe til meg selv! Mest har det vel likevel blitt til jentene mine.

Jeg kan altså ikke komme med en gjennomgang av årets strikk...men jeg kan komme med ønsker for det nye årets strikk!

Jeg skal:

1. Alltid strikke ferdig det jeg begynner på!!

2. Bruke opp (noe) av det garnet jeg har i de 10 (!) strikkekurvene.

3. Strikke minst to plagg til meg selv!

4. Lage ferdig dyrevotteoppskriften jeg lovet i fjor vinter engang...

5. Blogge regelmessig!!

6. Ha oversikt over hva jeg strikker, slik at jeg kan ha en bedre årsgjennomgang neste nyttår...



GODT NYTTÅR!!

1 kommentar:

tantemaraj sa...

Godt nytt år!! Det er gøy å sette seg mål for strikkeåret:) Jeg må flytte mine fra i fjor over til i år… men jeg skal strikke noe til meg selv!! Helt sikkert:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...