søndag 19. januar 2014

Lyslykt



I lange tider har strikkede lyslykter florert rundt i ulike strikkeblogger. Jeg har hele tiden trodd at lyslykt strikk virkelig ikke var noe for meg. Men så så jeg noen ferdige lykter en på jobben hadde strikket og de var jo ganske så fine. Dermed måtte jeg bare teste...

Det har blitt til at jeg har strikket noen lykter etter dette. Noen har jeg gitt vekk også. Da jeg ga vekk den som stod på stuebordet vårt, ble eldstejenten helt fortvilet. Jammen mamma..de er jo så koselige de lyktene..du kan ikke gi de vekk!!

Dermed var jo jeg helt solgt!! Når jentene engasjerer seg slik i det jeg har strikket, blir jeg jo bare nødt å ta pinnene fatt igjen.. og strikke nye lykter:-) For koselig vil vi jo ha det..!!

1 kommentar:

swimzy sa...

Åh så nydelig lykt! :)
Hvordan har du strikket denne?
Jeg har også strikket lyslykt, men denne var mye penere.. :)

klem fra swimzy

http://swimzys-hobbyblogg.blogspot.no/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...