onsdag 8. januar 2014

Sebra-votter

 
Sebravotter må jo være bra vel? Mellomste har selv valgt dyr.. og valget gjorde jo fargevalget enkelt. Siden den ene har blitt liggende en stund før den andre ble ferdig i dag hadde jeg selvfølgelig glemt hvordan i all verden jeg hadde strikket øynene... Så dermed har de en helt egen personlighet (for å se det fra den positive siden)...en med heklede og en med strikkede øyne.. Jeg foretrekker vel å hekle øyne, det blir så mye knot med fire pinner og åtte masker.
 

 
Mellomste ble i alle fall fornøyd. Hun har allerede kalt dyretøflene sine Terje og Kristin.. så det blir spennende å se om disse også får navn.
 
 

Og se...det er faktisk to... ikke dårlig det for en med kraftig sokk, vott og arm nummer to syndrom..

Ellers holder jeg stadig på å lage oppskrift på dyrevottene, etter at øglevottene ble så godt likt. Men siden jeg har en tendens til å miste notater, rote vekk votter, blemme hvordan jeg strikket øyner og lignende.. kommer det nok til å ta sin tid.. og jeg regner med å strikke en hel dyrefamilie før oppskriften er ferdig. Det må jo testes ut mange størrelser.

Også har vottene for. Deilig, mykt og varmt og dobbelt så mye arbeid...

7 kommentarer:

Kos med papir og saks sa...

Så kule votter

gyldenkron sa...

Så artige! Dette var en ny blogg for meg, mye lekkert her. Legger deg i bloggrullen min, her aner jeg mye inspirasjon :)

Hanne sa...

Hihi. Morsomme votter!
Pludrehanneklem

Wenche/chawo sa...

Herlige sebravotter

Kari Aspenes sa...

Votter med personlighet!

Beate sa...

Så tøffe!

Monstermønster sa...

Så utrolig søte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...